Total Pageviews

Monday, December 10, 2012

BEUTSKIN ESSENCE NAK JADI PUTIH GEBU MCM ADIRA

Salam semua,
Korang mesti penah dengar produk BEUTSKIN ESSENCE kan?? Ala yang ADIRA AF pakai tu....waahhhh semua nk putih melepak cam ADIRA, cerah berseri nmpak suci gitu ;) Ok now aku xmo cite pasal ADIRA tapi aku nk STORY pasal PRODUK BEUTSKIN tu....errmmm aku rasa ramai yang start membeli dan makan berkotak-kotak nk JELITA..Kita orang perempuan mmg suka nmpak cantik dan jelita sepanjang masa walaupun pakai KAIN BATIK + BAJU KEDAH xgitu?? 





Aku pun actually pernah tanye2 gak pasal produk nie! Nak JELITA juga walaupun aku sedia tahu aku mmg jelita sejak azali lagi (Perah santan kat kedai sendiri). Ape pun produck yang ada semua nk cuba kan?? Jangan risau perkara itu mmg sebati dengan kita yang bergelar "WANITA".....kita nie perempuan, cantik sangat pun salah, kalau hodoh pun susah...begitu susah jadi wanita....(tepuk tangan kalau korang semua setuju)..

Ermmmm, bape ramai lagi yang masih xtau pasal BEUTSKIN ESSENCE?? Jom aku bagitau walaupun aku nie x de la berapa nk tau *sebab aku pun xpakai lagi produk nie*

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada himpunan pati tumbuhan yang unik, digabungkan menerusi teknik pengekstrakan superkritikal CO2, satu kaedah moden yang berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan lebih cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel, merawat dan memperbaiki sel agar badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih bersih, halus dan cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti radikal bebas dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.


5 FUNGSI UTAMA BEUTSKIN ESSENCE:

1. Kecerahan Kulit - kulit bersih, cerah kemerah-merahan
2. Memperbaiki Genetik - menghalang sakit keturunan
3. Metabolik - Metabolisma stabil
4. Antioksidan - awet muda
5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara


Kandungan : Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae 

Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, 

Beeswax



CARA PENGAMBILAN:


-Makan 1 biji pagi dan 1 biji malam. Jika mampu, dewasa boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.


-Boleh diamalkan seawal umur 13 tahun

-Wanita mengandung dilarang ambil (kerana ia mengecutkan rahim)

-Wanita menyusui bayi boleh ambil selepas habis tempoh pantang (digalakkan ambil untuk membantu menambahkan susu, lebih nutrisi pada bayi selain mengetatkan/memulihkan kembali organ peranakan wanita. Memadai 1-2 biji sahaja sehari.

- Lelaki yang berisiko kanser postat boleh mengamalkan Beutskin Essence

-Jarakkan sekurang2 nya 1 jam jika di ambil bersama bersama supplement/ubat-ubatan lain.


-Di makan sewaktu perut kosong, seeloknya sebaik bangun dari tidur, 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.



Kat mana korang boleh dapatkan produk nie?? Huhh itu la 

yang aku nk bagi tau tuh.....


FB korang boleh add  www.facebook.com/cattridz atau call no diorg direct 019 - 640 1156 

Kalau nk order  boleh la call direct ;)


No comments: