Total Pageviews

Friday, October 29, 2010

Wedding Wedding Wedding

Hurmmm, lama xmengUpdate BLOG aku nie, ketiadaan masa yang membuatkan aku terpaksa melupakan BLOG ini untuk seketika waktu....Busy with my wedding preparation and facebook! Ahaks.....lagi SEBULAN LIMA HARI aku akan diijab kabulkan....hehehhehe....COLD FEET aku dibuatnya, Banyak betul dugaan dikala kita ingin "MENDIRIKAN MASJID"!! Satu persatu berlaku namun berkat KESABARAN & KEREDHAAN, ALHAMDULILAH aku dapat gak menempuh segala2nya...Yerlah kan, nak buat benda baik memang payah, tapi cuba kalau nak buat jahat....adoyai melambak SYAITAN yang menghasut! hurmmm berbalik kepada cite kahwin tadi, ALHAMDULILAH........almost 90% preparation DONE! Congrats Jude! hahahaha..Berkat Pertolongan Kawan2 & Family yang memudahkan segala2nya....Tanpa mereka semua, preparation aku memang akan ke LAUT! Xsabar rasanya nak pergi fitting BAJU PENGANTIN!hhehheeheh....Minggu nie nak g cari GOODIES.....nak tambah tambah.....Harap2 Semua Berjalan Dengan Lancar....AMIN


7 comments:

.::SayangKemA::. said...

amiinnnn...go gurl!!hehe....

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

jangan lupe jemput aku plak..
hehehe...
wahh sunoknyeee

Unknown said...

Sayang kema : tq.....

Mimi : sure jemput k.....jgn xdtg tau....

2 2 pun aku jemput k.....

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

hehehe...kalo dekat2x sini mesti aku datang..kot kalo ko buat jawuh tk dtg la aku ;|

Unknown said...

mmg kat area KL je MIMI

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

oyeahhh...oyeahh
*goyang2 montot*

Unknown said...

ehehehehehhe